روزهایی که...

دغدغه ی روز های بی تو

real eyes realize real lies

روزهای زندگیم همش تکراری شده

خسته م از این تکرار دلتنگی

بیا و یه تحولی بده



نظرات شما عزیزان:

مهدی
ساعت18:27---6 مهر 1391
سلام مرسی که به من سر زدی منم لینکت میکنم

یه خواهش دارم یکم توسایتت طنز بزار

امید وار شو دوباره یه سایت پر بیننده بساز


مهدی
ساعت18:27---6 مهر 1391
سلام مرسی که به من سر زدی منم لینکت میکنم

یه خواهش دارم یکم توسایتت طنز بزار

امید وار شو دوباره یه سایت پر بیننده بساز
پاسخ:avvalin linke webam , un yeki webe khodame in web vase deltangiame


mohammad
ساعت13:22---6 مهر 1391
سلام عزیزم ممنون که به من سر زدی با اجازت لینکت کردم توام کارت حرف نداره اورین برتو همینجوری ادلمه بده بازم بهت سر میزنم منو فراموش نکنی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در برچسب:,ساعت 13:16 توسط atiyeツ|


آخرين مطالب
» تنهايي
» pic
» pic
» تجربه
» pic
» آغوش
» pic
» pic
» pic
» pic
» pic

Design By : Pichak